Trening personalny to indywidualny program ćwiczeń sam na sam z trenerem, który dopasowuje go do każdego uczestnika biorąc pod uwagę jego kondycję, stan zdrowia, możliwości czy nawet samopoczucie. Trener osobisty, w odróżnieniu od instruktorów na siłowni, którzy chodzą od jednej do drugiej osoby, w 100% procentach skupia swoją uwagę na jednej osobie – swoim podopiecznym. Dba aby trening był maksymalnie bezpieczny, stale nadzorując, kontrolując i korygując.

Dzięki temu każde powtórzenie ćwiczenia jest wykonane poprawnie technicznie, co gwarantuje osiągnięcie lepszych efektów w znacznie krótszym czasie. Każdy kolejny trening jest inny od poprzedniego, dzięki czemu nie popada się w monotonię, jak również za każdym razem w inny sposób stymuluje układ mięśniowy, nerwowy oraz krążeniowo – oddechowy.
Podsumowując zauważa się zdecydowaną poprawę siły, wytrzymałości, kondycji i koordynacji.

Roman Fonfara Bio

KORZYŚCI PŁYNĄCE Z TRENINGU OSOBISTEGO

  • trening dopasowany indywidualnie do twoich potrzeb i możliwości
  • trener indywidualny czuwa nad poprawnością wykonania każdego ćwiczenia, w razie potrzeby eliminując błędy
  • trening nie będzie monotonny
  • trener osobisty zadba o bezpieczeństwo podczas treningu
  • na pytania dotyczące treningu, diety i suplementacji, odpowie trener personalny
  • trener indywidualny zmotywuje Cię do jeszcze większego wysiłku
  • dzięki trenerowi nie będziesz się nudzić na treningu
  • trener zamieni aktywność fizyczną w przyjemną formę spędzania wolnego czasu
Trening personalny jest dla każdego niezależnie od płci, wieku, indywidualnych potrzeb czy też możliwości. Na pierwszym spotkaniu omówimy Twoje potrzeby, tak aby dobrać program treningowy dobry dla Ciebie.

Może to być trening:
BUDUJĄCY BEZTŁUSZCZOWĄ MASĘ CIAŁA
Polega na regularnym poddawaniu ciała treningowi w celu zbudowania większej masy mięśniowej oraz zarysowaniu silnych mięśni, szczególnie polecany dla mężczyzn. Trening jest głównie wykonywany na maszynach oraz z ciężarami „wolnymi”(sztangi, hantle itp.)
POPRAWIAJĄCY KONDYCJĘ
Właściwy dla wszystkich, którym najprostsza aktywność fizyczna sprawia wiele problemu i zadyszkę. Program treningowy zdecydowanie zwiększy Twoją wytrzymałość i ogólną kondycję fizyczną. Może być przeprowadzany również z wykorzystaniem rowerów, rolek, łyżew lub biegowy.
MODELUJĄCY CIAŁO
Tutaj już na pierwszym spotkaniu klient sam decyduje co chciałby poprawić w swoim wyglądzie, a ja poprzez dobór odpowiednich ćwiczeń pomogę osiągnąć harmonijnie zbudowaną sylwetkę i ujędrnić ciało.
„SENIOR” DLA OSÓB STARSZYCH
Program przygotowany specjalnie dla osób starszych, uwzględniający stan zdrowia i kondycję fizyczną ćwiczącego, wykorzystujący trening siłowy w połączeniu z aerobowym. Pozwala zdecydowanie zatrzymać skutki starzenia się i hamuje utratę tkanki mięśniowej, jak również zmniejsza ryzyka osteoporozy lub wystąpienia cukrzycy oraz zawałów serca.
PRZYGOTOWUJĄCY DO SEZONU NARCIARSKIEGO
Przygotowuje nasze mięśnie, ścięgna, więzadła oraz stawy do niecodziennej aktywności fizycznej jaką jest jazda na nartach lub snowboardzie. Dzięki tym ćwiczeniom nie tylko zdecydowanie zmniejszysz ryzyko kontuzji, ale zdecydowanie poprawisz Swoja kondycję i unikniesz „zakwasów” dzięki czemu będziesz mógł dłużej i intensywniej cieszyć się tą formą spędzania wolnego czasu.
POURAZOWY(REHABILITACYJNY)
Program dla osób po kontuzjach oraz urazach, którym nie wystarcza sama rehabilitacja. Głównym celem jest tutaj odbudowa i wzmocnienie partii mięśniowych w obrębie uszkodzonych części ciała. Przywraca sprawność sprzed kontuzji.
DLA DZIECI I MŁODZIEŻY
Trening wspomagający prawidłowy rozwój organizmu, pozwalający skorygować wszelkie braki w budowie, jak i poprawić sylwetkę. Pozwala również pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej, która jest tak wielkim problemem dzisiejszej młodzieży stale przesiadującej przed telewizorem, konsolą lub komputerem. Poprawia ogólną sprawność ruchową dzięki czemu już żadne zajęcia wychowania fizycznego nie będą sprawiać problemu.
DLA KOBIET W I PO CIĄŻY
Przygotowujący do trudów porodu i macierzyństwa, a przede wszystkim zabezpieczający ciało przed zastojem mięśniowym. Dostosowany do każdego trymestru ciąży i okresu zaraz po porodzie.
WSPOMAGAJĄCY PRZY INNYCH DYSCYPLINACH SPORTU
program dla ludzi chcących poprawić zdolności motoryczne charakterystyczne dla danej dyscypliny sportu.
Nieważne czy chcesz poprawić dynamikę, wydolność, siłę czy szybkość, skontaktuj się ze mną, POMOGĘ!!!

Prowadząc treningi wykorzystuję sprzęt nie tylko dostępny w fitness klubie(maszyny, hantle, sztangi itp.), ale również nowości treningowe jak:
TRX SUSPENSION TRAINING
Najbardziej znany system ćwiczeń w podwieszeniu. Wielkość oporu uzyskujemy poprzez przemieszczanie ciężaru ciała, a dzięki zmianie kąta nachylenia ciała, możemy zwiększać poziom trudności danego ćwiczenia.
FLEXI-BAR
Idealne urządzenie dla każdego, kto lubi sport i dba o zdrowie. Poprawia ogólną kondycję organizmu, siłę mięśni, ruchomość stawów, metabolizm, zapobiega urazom, usuwa toksyny z organizmu i przeciwdziała bólowi pleców. Świetnie się sprawdza w odzyskiwaniu sprawności po ciąży.
BOSU
Znajduje zastosowanie w treningu propiocetywnym, równoważnym, koordynacyjnym, wzmacniającym osłabioną siłę mięśniową, w korekcji wad postawy, rehabilitacji tułowia, kończyn górnych i dolnych(po skręceniach, zwichnięciach, złamaniach). Doskonale spisuje się w rehabilitacji sportowców lub osób prowadzących aktywny tryb życia oczekujących szybkiego powrotu sprawności fizycznej.
BODYLASTICS
To kombinacja odpowiednich elementów, które w sumie stanowią kompletny system pozwalający wykonać ponad 100 różnych ćwiczeń. Na ten system składają się elementy takie jak: STOPER, GUMOWE CIĘGNA Z ZACZEPAMI, UCHWYTY, PASY NA NOGI.
Treningi prowadzę w fitness klubie, ale istnieje również możliwość treningu w plenerze lub w domu klienta.